Skrikarn

I morse ringde dom och sa att dom skulle komma och tapetsera i morrn :D Det trodde jag då inte...
Så i kväll har jag haft fullt upp med att flytta möbler och skruvat bort gardinhakar och sånt. Som tur var fick jag hit Bakon & Sandra som hjälpte mig med tunga hyllan.
Ser verkligen fram emot att få det fint här. Förhoppningsvis blir det fint iaf. Det kan ju inte bli värre.

När jag hämtade Isabelle på dagis idag så kom jag och störde mitt i hennes lek i trappan så hon blev skitförbannad och grina och skrek i en evighet. Hon hade tydligen fått ett utbrott tidigare på dagen också då en mamma kom och hämtade sin son, då ville hon följa med dom, det fick hon ju inte och då blev hon arg. Fröken misstänkte att trotsåldern hade satt in. Mjo...kul sörru.

Tar en gammal bild från Amanda igen då.

Pannkaksmästarn. Lägg märke till den otroligt fokuserade blicken :P


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0