Ledig!

Har börjat gå lite smått på nya schemat nu så nu är man ledig i 5 dagar. Hur härligt är inte det då?
Nu måste jag ta till vara på dessa dagar. Men hur? Påhälsningar? Buspalatset? Sundsvall? Ljusdal? Vet ej asså.

Annars fick man höra det alla mammor vill höra idag. Att Isabelle är så duktig och pratar jättemycket och berättar vad hon vill och hon vet definitivt vad hon vill också. Dom kanske säger så till dom flesta föräldrarna men det värmer i hjärtat att höra positiva saker om sin tös. Och jag vet ju alltid att hon är den bästa på allt så :) Hon är ju så gosig och rolig att vara med nu förtiden och man uppskattar verkligen stunderna tillsammans då man väl är ledig.
Det krävs ett jobb för att kunna känna det. Snart skulle det bli utvecklingssamtal också och det ser jag fram emot =)

I morrn kommer mamma, m.fl. Även min farmor skulle till stan. Så vi ska ut och käka lunch allihop på Radjos.



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Ja dessa utvecklingssamtal! Jag håller på att förbereda mina nu som ska börja v.16 och det är inte bara :P Kul att det går bra för stumpan :)

2010-04-07 22:18:34
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0