Avbokad

Jaa, idag blir det inte lika mycket skryt. Fröken hade minsann vart på sitt trotsiga humör idag. Hon skulle absolut inte göra nånting alls om hon själv fick välja. Bra med lite humör också. När jag svängde in på parkeringen så var hon ute och cyklade och såg mig, flög av cykeln och kutade till grinden med världens flin. Det finns inget bättre än att hämta henne på dagis. Vilken lycka för oss båda!! :)

Blir inget jobb på sjukan i morrn heller. Fick ett sms idag: Du har blivit avbokad.
Wtf? Blev lagomt irriterad, men då ringde bemanningen och förklarade. Tydligen hade det vart tungt på avdelningen p.g.a en patient som vart extra sjuk och nu hade den människan avlidit så jag behövdes inte. Typiskt.

Idag har jag gått en massa. Good for me! En propp gick här hemma också så då måsta vi knata ner på maxi och köpa nya.

I morrn kommer mami & co. Blir väl en sväng på stan då.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0