Borka brygga

Idag följde vi med mamma&co till Borka brygga. Käkade god lax. Lite snålt med maten med tanke på priset, men annars var det bra. Fint läge, osv.

När vi kom hem märkte jag att hyllan i Isabelles rum rasat ner. Jag hade lagt dit en bok på förmiddagen och funderade då hur mycket den skulle kunna bära. Det var tydligen droppen. Massor med saker i en stor röra. KUL! Så jag slet ut alla hennes leksaker, satte upp tavlor för dom stora hålen i väggen, möblerade om och gjorde rent. Blev väldans bra och mer rymligt nu.

Tog bort ena sidan på Bellis säng idag. Tyvärr fanns det ingen stödbräda (?) som man kunde sätta dit så hon kan rulla ner hur lätt som helst. Men man tager det man haver. Jag hittade en gammal besticklåda som jag knölade ner i kanten och satte en filt för så nu finns det lite stöd. + ett par kuddar på golvet :)

Btw HATAR jag moppar. Moppeljud är så fruktansvärt irriterande att lyssna på på kvällskvisten. Och dom kör på gångvägen här utanför och jag blir galen snart! Snorungar!

Nu ska jag kolla vidare på b-filmen Perfect stranger.

Vi på Borka Brygga :)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
LInda

Va fina ni är!!

2010-08-02 09:10:26
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0