Dalle

Matten i morse gick si sådär. Läraren pratade en massa och klottrade på tavlan men jag fattade knappt hälften.
Har suttit nu i kväll och försökt nöta in nåt, men det är svårt!! Jag fattar inte varför det är som det är. Även fast jag kollar facit och försöker förstå så går det inte in. Ibland får jag en aha-upplevelse, men den försvinner lika fort som den kommer.

Jaja.. jag hämtade Isabelle redan kl. 11 idag. Då hade ju inte hon lekt färdigt. Så jag fick vara kvar en stund medan hon lekte klart. Sen åkte vi hem och käkade lunch och vilade.
Sen gick vi ut och lekte med Diana. Hon hängde sen på oss hem och lekte/käkade. Och så var vi till pappa Tommie och hjälpte honom.

Isabelle brukar ibland kalla oss vid våra namn i stället för mamma och pappa. Allra helst när hon blir besviken på mig. -Daaalle, mamma Dalle inte byta blöjan. -Pappa Tomi dobba köra lastbilen. Hon låter så jäkla rolig.
Igår var det bråkigt vid läggdags så då gick jag ut så hon fick somna själv. Likadant i kväll. Hon klev inte ens ur sängen. Woho! Får se hur länge det håller den här gången. Typ tills i morrn då det är pappa som ska natta...

Jag tror jag ger upp för idag. I morrn kommer mami & CO. Ska gå på stan med dom. Och kl. 14.30 ska jag befinna mig på sjukhuset! Alltid lika spännande :)

Trevlig helg!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0