Fuckers

Lämningen på dagis i morse blev ganska odramatisk. Isabelle hoppade motvilligt över till fröken, sa inte ett ord, bara blängde på mig sen i fönstret när jag gick. Inget grin iaf :)
När jag kom och hämtade så satt hon i en leksaksbil med en liten korg på huvudet. Den hade hon haft hela eftermiddagen :P Fröknarna sa att det gått så bra hela dagen. Hon hade lekt en massa med dom äldre barnen och följt efter dom överallt. Det hade kommit dit 4 nya barn också. Dom hade inte riktigt kommit i ordning där än så det var lite stökigt. Men men, huvudsaken är att Bellis trivs :)

Det har vart skitväder hela dagen. Suttit på jobbet och kurat. Ingen promenix idag. Igår provade jag dock på slingan som går alldeles bredvid mig som jag aldrig testat förr. Det gick bra till en början, sen blev det så jävla ihopväxt överallt så jag sprang som en galning över åkern, paranoid över att det skulle komma nån orm och hugga mig. Helt plötsligt kom jag upp på gångvägen. Blev en liten miss där, så jag gick runt sandvalla i stället. Nån borde verkligen dit och rensa bort lite gräs.

Fick mina bilder som jag framkallat idag också. Blev blåst av postfoto ännu en gång. Fuckers.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0