Klipp

Det är lite tröttsamt att man ska skriva upp vad man gjort jämt och ständigt på denna blogg. Man har ingenting att berätta irl sen. Men vems fel är det då?

Vi har hur som helst lekt i borgarparken både igår och idag. Promenixer båda gångerna. Duktig! Men jag hatar som vanligt backen hem.

Klippte bort lite fjun från Bellis hår också. Blev ganska okej. En skönhet passar i allt. Sen var det dags för att klippa tånaglarna. Det är inte alls populärt, men lovade att vi skulle måla dom också. Så nu är dom blanka och fina!

I morrn ska jag lämna blod för första gången. Jag börjar bli nervös. Tänk om jag blir yr och svimfärdig? Det vore väl typiskt. Jag är ju lite känslig när det gäller blodbrist. Fast vem är inte det? Får med järntabletter sen. Borde man inte fått det innan?

Jaja, sen drar vi till Ljusdal på lite semester :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0