Skryt...

Idag när jag kom till dagis så kom min glada stumpa emot mig skrattandes som vanligt -DIN MAMMA ÅKA BIL DOBBA...bubbelibubbel vad det kommer mycket ord från denna unge :) Och massor med beröm från fröknarna fick hon idag för hon är ju så DUKTIG på allt. Hon klär på sig och klär av sig själv, lägger stövlarna på hyllan, osv, medan dom äldre barnen inte alls kan/vill. Hon är ju väldigt ordentlig. Här hemma ställer hon också upp skorna på hyllan. Det gör ju inte ens jag :)

När vi väl var hemma fick hon köttbullar och pastahjul och såklart "papupp" (ketchup). Och hon vräkte i sig som aldrig förr, sen en clementin och efter nån timme blev det två rostade mackor med mjölk. Skönt att hon äter ordentligt nån gång. Och när jag frågade om hon skulle äta upp sin macka fick jag svaret: Mmm, snart.

Och så har vi lekt en massa med hennes bautanalle. Jag slängde in den i hennes rum, men det fick man inte alls göra. -Inte nalle slänga, AJ AJ AJ!!!

Kissat på pottan/toa har hon nu gjort i många dagar. Skönt att hon fattar grejen. Men är blöjan på blir det inget. Är ju bra bekvämt det också.

Men nu ligger sötnöten och sover. Mera jobb och dagis i morrn. Och på torsdag ska jag jobba på sjukhuset. Som tur var så ska mamma till hudik då och kunde hämta Isabelle vid två så slapp hon ännu en lång dagisdag.

Nä, nu har jag väl skrytit klart om min älskade unge för den här gången.



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0