Badhuset

Äntligen fick vi komma iväg på badhuset i Iggesund. Vi har vart där en enda gång tidigare. Det var bara jag och Isabelle. Om nån mer följt skulle jag kunna knäppt kort i bassängen men undvek det idag. Men jag skulle gärna vilja fått en bild på Isabelles lyckliga ögon. Hon var helt till sig och tyckte det var sååå roligt. Vi simmade omkring, kastade bollar och sånt. Sen fick hon syn på rutchkanan. Och tänk att hon vågade åka alldeles själv, inte bara en gång, utan ca. 140 ggr. Lika roligt varje gång. Och jag var lika nervös varje gång för att hon skulle halka. Det är ju svinhalt på golvet och jag fattar verkligen inte varför dom inte kan ha någon mjuk gummimatta åtminstone runt rutchkanan. Men det gick bra denna gång. Efter ca. 2 timmar var vi trötta och hungriga. Upp och duschade och fikade, sen åkte vi. Isabelle somnade på 2 röda i bilen. Badhuset måste vi åka till igen och helst ganska ofta :)


Min lilla badanka i sin alldeles för stora baddräkt... :)


Satt fint med en chokladboll efteråt...

Resten av dagen har jag vart helt mör i kroppen, har skitont i ryggen och mår illa. Var det nåt i vattnet? Kastade jag stumpan hit och dit lite för våldsamt? Usch...vill bara gå och lägga mig nu. God natt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0