Bara bus...

Isabelle är en riktig busunge. Jag har ju nämnt tidigare att fröken har en tendens att passa på att göra hyss medan jag står i duschen (där jag inte har en chans att se vad hon håller på med). 10 minuter att göra vad man vill på. Vad gör man då tro?

Rensar ur ALLA bestick från lådan och försöker sig på ett falskt flin efteråt för att dra ett streck över hela situationen?



Rensat ur lite skåp...



Tur för henne att hon har en mamma som inte alls är speciellt ordningsam och inte bryr sig om sådana saker.



Nä, det var faktiskt ganska bra att hon rensade ur lådan. Ärligt talat så var besticklådan ganska äcklig, så nu har jag diskat den!

Hon sa en ganska rolig sak i kväll också.
Helt plötsligt hör jag ett mystiskt ljud.
Isabelle flämtar till, sätter handen på sin mun och säger -OJ, förlåt, jag tuppa (pruppa).
Jag har inte lärt henne att be om ursäkt för sånt. Men nån har gjort det. Sen fick hon upprepa det 3-4 ggr. Hon kallas nu Isabelle "gasläckan" Jonsson.

Jag har alltså en busig unge, men en väldigt artig (och gasig) sådan! Riktigt nöjd med min avkomma faktiskt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Higgvana

Hoppas du följer med till min nya blogg? :)

2010-12-15 21:45:48
URL: http://higgvana.blogg.se/
Lena

ha ha, härliga unge!

2010-12-15 22:09:30
URL: http://lelibe.blogg.se/
Linda

Men gounge!! Hon tyckte väl att det var dags för mamma att rensa lite;)

2010-12-16 09:23:54
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0