I brist på annat...

Längesen man körde en lista. Nu är det dags igen, för jag har absolut ingenting att göra.

Vad heter du?

Jenny Marlene Jonsson
Hur ser dina byxor ut idag?
Svarta teamsportia-mjukis-byxor (gud så ostiligt...)
Vad lyssnar du på just nu?
Exakt just nu så spelas "Never alone, always alone" eller vad den nu heter...Rix FM!
Vad gjorde du igår kväll?
Kollade luciatåg, hann med ett litet träningspass, kollade tv.
Vad var det sista du åt?
Pepparkaka och kaffe
Hur är vädret hos dig just nu?
Soligt och kallt
Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
Mamma
Vad det första du lägger märke till hos det andra könet?
Ögon och mun (eller om personen i fråga har en enorm näsa så lägger jag ju märke till det först...)
Hur mår du idag?
Bra, lite trött.
Vilken är din favoritdryck?
Vin till fest, mjölk till saltlakrits, cola till bakispizzan, men vatten funkar alltid.
Favoritsport?
Att titta på: Hockey om jag måste säga nåt.
Att utöva: Innebandy (fast det var längesen...får se om jag kommer iväg och tycker det är lika kul nu...)
Hårfärg?
Mellanbrun
Ögonfärg?
Armégröna
Soluppgång eller solnedgång?
Solnedgång
Syskon?
Syster och bror
Favoritmånad?
Juli. Då är det sommar och kalas för Bellis :)
Favoritmat?
Kött i alla dess former.
Senaste filmen du såg?
The tortured
Favoritdag i veckan?
Definitivt fredagar!
Favorithobby?
Skulle vilja ha fler intressen. Men jag gillar att träna och umgås med mina nära och kära.
Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Ja, gud ja!
Favoritlåt?
Varierar såklart. Men just nu är Rihannas Love the way you lie på första plats.
Sommar eller vinter?
Sommar.
Kramar eller kyssar?
Beror ju på vem det är :)
Förhållande eller "one-night-stand"?
Förhållande.
Choklad- eller vaniljglass?
Vanilj, men måste ha topping på annars gillar jag det inte.
Hur bor du och med vem/vilka?
Jag bor i en trea tillsammans med min dotter.
Vad läser du för böcker just nu?
Den onda viljan
Hur ser din musmatta ut?
Har ingen.
Favoritsällskapspel?
Räknas "Med andra ord"?
Favorit data/tv-spel?
The sims. Fast det var år och dar sen jag spelade sist.
Kan du nudda näsan med tungan?
Nej, hur mycket jag än försöker.
Kan du korsa ett öga åt gången?
Tror inte det. Fast enligt vissa så är jag skelögd konstant. Tänk om man är det och inte vet det! Är jag det?
Är du romantisk?
OM jag är!
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Jag har mina bra och dåliga dagar, men allt som allt är jag lycklig!


Nä nu ska jag gå och slänga ihop lite lunch; bacon, ägg och en tomat.
Ha en bra dag!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0