Julafton 2010

Julafton var en bra dag även i år. Isabelle fick öppna sina klappar direkt på morgonkvisten. Hon blev så glad så :)
Sen var jag till söderrå och lämnade henne. Själv åkte jag och tränade en snabbis och hem och färgade håret blixtsnabbt, kom tillbaka till söderrå lagomt till Kalle Anka. Käkade lite mat, fikade och sen kom tomten!! Tommie var den som fick åka och köpa tidningen...
Alla barnen var så förväntansfulla. Isabelle var skeptisk till tomten i början och jag måsta bära henne dit, men efter ett tag släppte det och hon kunde gå dit själv och till och med krama tomten. Men han såg bra läskig ut.
Hon och dom andra fick massor med paket! Isabelle är jättenöjd med alla fina kläder och leksaker hon fick. Nu har jag kommit till den punkten i livet att jag tycker det är mycket roligare att se andra öppna sina paket. Att se barnens tindrande ögon och förväntansfulla blickar, det finns inget bättre!

Vi packade ihop oss ganska fort när paketöppningen var avklarad och begav oss till Ljusdal. Det var lugnt på vägarna och bra före som tur var. När vi kom fram till mamma&CO så öppnade vi ännu mer paket där. Fick en massa roliga och bra grejer. Man tackar, man tackar!

Sen blev det ris ála malta och andra godsaker. Tänk vad man frossar på jul. Helt sanslöst.
Hela dagen var iaf jättemysig och jag är glad så länge min älskling är glad!

Tack så mycket allihopa :) Tyvärr hade jag bara min mobbekamera som inte alls ville få till bra bilder, men här kommer nån.



Ok, man ville väl inte umgås med tomten föör länge.


Paket i stora lass...


Snabba ryck...


Krångliga snören..


Vad ska man börja med?


Matchar hoppla-hästen med mormors tofflor :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0