Pläpplesiner

Dagen har vart ganska seg och tråkig. Jag hatar när jag inte gör något åt tristessen. I stället sitter vi här hemma och häckar tills vi klättrar på väggarna. Vi kom iväg en sväng till Tessa&co och fick se hur fint dom fått till det i sitt hem. Har sagt det förr, men jag säger det igen. Jag vill också ha ett huuus!

Sitter nu och vräker i mig godis. Isabelle föredrog "pläpplesiner" som hon kallar apelsiner och clementiner. Tänk om jag kunde nöja mig med det? Vi kollar på andra omgången av Kalle Anka. Sen ska jag se Garden State. Just nu skulle jag kunna döda för en kall cola...

Har inget bestämt för morgondagen, men nåt ska man väl hitta på. Skulle vilja åka och bada i Iggesunds badhus, men dom hade stängt på söndagar. Isabelle såg simning på tv:n och blev väldigt fashinerad och ville också bada i en så stor bassäng. Vi har bara badat där en gång och då var hon mini. Måste köpa en baddräkt till henne. Kanske i julklapp :) Schhh...!

Annars längtar jag fasligt mycket till julafton, men väldigt mycket till juldagen också!! Komma ut och umgås med vuxna människor! Någorlunda vuxna iaf...

Trevlig lördagkväll!



Så här nöjd blir man när man får sitta framför Kalle Anka, göra degpaket av mammas godispapper och har en mage som är fylld med 4 clementiner...


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0