Sista dagen...

Sista dagen på året så har vi tvättat en jäkla massa tvätt. Passade även på att byta sängkläder. Det ska vara nytt och frächt inför det nya året. Jag fick en liten nyårskris igår. Vad kommer hända nästa år? Kommer det bli nån förändring i mitt liv? Har jag en tumör i ryggen så jag kanske dör nästa år? Bla bla bla...usch. Jag hoppas det händer nåt kul.

Har fortfarande inga speciella planer inför kvällen. Äta nåt gott kanske. Isabelle har beställt ostkrokar. I morrn blir det jobb. Känns alltid lite bättre att jobba när man får storhelgsob.

Har ju vart ganska okej väder ute idag, så vi lekte en stund i snön här ute. Och så såg vi några ungar i åldrarna 5-10(?) år som smällde smällare. Ingen vuxen där. En av ungarna tänder på, slänger, skyndar sig tillbaka till smällaren och då den börjar lysa kastar han igen. För det första tycker jag att det alltid ska vara någon vuxen med om dom nu måste hålla på, annars måste dom väl fan informera ungjävlarna hur man ska göra och inte göra. Man får ju faktiskt inte köpa om man är under 18 år så det är ju helt upp till dom som "köpt ut" som får stå för konsekvenserna om det händer något.

Jaja... nu sussar stumpan och jag ska vika tvätt.


Snööö...tyvärr kunde vi inte göra någon snögubbe idag.


Tur att förra årets vinter-outfit passade nu med. Måsta tvätta den andra som var nerdränkt i fanta.

Om jag inte säger det sen, så säger jag det nu.

Gott nytt år allesammans!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0