Suspekt...

Dagen blev genast bättre när jag fick hämta min goding på dagis. Fick med en vacker teckning hem också. Och info om lucia-firandet som kommer bli på tisdag. Förra året kunde vi inte vara med, så det ska bli roligt att se barnen stå där ute och sjunga. Dom firar utomhus så alla får plats. Hoppas det inte blir för kallt.

I morgon ska jag jobba på sjukhuset igen. 7-14.30. Bara att fortsätta jobba hela helgen fram till onsdag. Måste jobba och stå i om man ska kunna betala bilen. Och tror ni inte att en ny lampa började lysa i morse? Kylarvätskan tror jag det var. Är inte det typiskt? Så fort man haft bilen inne så kommer man därifrån med ett nytt fel. Väldigt suspekt...

Nå väl... i morrnbitti måste vi upp tidigare än vanligt. Isabelle kommer nog vara bra trött i morrn, för hon ligger och surrar på inne i sovrummet nu.

Nu blir det duschen och lugna pucks.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Usch det där med lampor är fan inte att leka med...min motorlampa har tänts och släckts om vartannat ett bra tag nu. Kanske borde ta tag i det snart innan bilen pajar, men det är ingen utgift man vill ha runt jul =/ Men är det kylarvätskelampan så kan man ju iallafall fylla på det själv, då blir det genast mycket billigare än 600kr/timmen :)

2010-12-09 20:15:53
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0