Julstök...

Började dagen med att klä granen. Jag har aldrig haft en gran sen jag flyttade hemifrån, men nu var det på tiden! Och så hade vi turen att få en mittimellan-gran från Madde. Vi brukar vanligtvis inte sätta upp den så tidigt, men eftersom jag jobbar framtill jul och Isabelle ska till sin papi så fick det bli så här. Otroligt drygt att jag måsta knyta fast snörena själv på alla kulorna. Är det inte folk i Bangladesh som gör sånt? Men men... granen är såå fin och det är såå mysigt här inne nu. Så jäkla synd att jag inte kan få till fina bilder bara...


Fokuserad...


Stolt över sitt batmanplåster...

Eftersom vissa saker krashades i golvet fick jag så lov att dammsuga grundligt i vardagsrummet. Passade även på att byta matta. Så nu är det relativt fint här.
Efter julstöket så käkade vi älgstek med gräddsås och potatis. Mumma!
Sen lämnade jag stumpan hos sin pappa och jag åkte och handlade i godan ro. Sen åkte jag och tränade. Jag åkte faktiskt dit innan pump-passet började och testade gymmet. Så jag känner mig nöjd!
Isabelle hade somnat på soffan med Tommie när jag var borta vilket inte var så bra. Hon håller på och testar mig in i det sista nu. Jag blir snart fullkomligt galen!!

Och hur har det gått med julklappshandlandet nu under dessa fyra dagar av ledighet? Hmm...jag har inte köpt en enda. Visst, jag har ganska många färdiga. Men ganska många icke-färdiga också. Tröttsamt...
Och vädret. Vad säger man? Jag ser inte fram emot min färd på e4 i morgon.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0