50 år

Grattis till pappa som fyller 50 idag! Var dit och fick lite smörgåstårta tidigare idag. Blev inte där så länge av diverse skäl... Bellis sov i bilen medan jag var in och fika. Tur var väl det. För jag vill inte att hon ska vara i närheten av onyktra, dryga människor! Jag tog mod till mig och skrev ett sms till honom och sa att jag tyckte det var tråkigt att han inte kunde hålla sig nykter även fast han visste att vi skulle komma. Han skiter i allt. Jag blir så arg!! Jaa...det blev ännu mera tjöt om min fyllefar...

Innan Låka så fick jag henka till Järvsö för min f.d styvfar och hans gäng skulle gå på nån pubrunda i Jarse (?). Hehe...så då ville han få hem bilen på ett bra sätt och det var där jag kom in i bilden. Så jag fick köra en snygg bamsevolvo idag. Nice!

Annars fick man sig lite mat hos farmor idag också. Men Isabelle vägrar jämt äta mat där och förmodligen därför hon vet att hon alltid får nåt gott trots att hon inte ätit mat. Blir så förbannad då dom inte lyssnar på mig!!
Fast hon har ätit dåligt i flera veckor nu. Men fick i na lite korv med bröd när vi kom hem.

Hörde att garagetaken i Tommies område hade rasat så där finns det nu massa pajade bilar. En jävla tur att inte Tommie skaffat garage då...men fan va sjukt. Nu har nog hudiksvallsbostäder det hett om öronen! Rätt åt dom!

Blev ett bittert inlägg idag. Men men, ibland är det bara så trist!

I kväll blire melodifestival med Amanda.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Tommy

Tack Malle för hjälpen med bilen i lördags. Ha det så bra !

2010-02-07 14:50:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0