Alla <3 dag

Sitter och kollar på en romantisk film nu. Lämpligt. Jag vill också känna en gnutta kärlek. Kommer knappt ihåg hur det känns... men fyfan för att träffa nån ny. Va jobbigt. Pinsamt och larvigt. Jag ska nog hålla mig på min kant. Har ingen lust att träffa nån ny ändå då man haft sitt på det torra i över sju år. Men samtidigt hoppas jag på att jag och T hittar tillbaka och skaffar ett fett hus och några syskon till Bellis. Det där som man alltid drömt om. Den perfekta tillvaron som sällan behagar att dyka upp. Förmodligen finns det inget sånt. Bara i filmer. Synd det.
Men men, nu tar vi det lilla lugna! Ingen stress över sånt också. På nåt vis har vi det ändå bra som det är.

Jaja, Tommie kom hit och käkade middag med oss idag. Jag bjöd på fläskfile och hemmagjorda klyftpotatisar med bea. Mest mums! Sen åkte vi till forsa och drack kaffe.

Dagen har vart oerhört seg. Blir så när man sitter och väntar på nåt.
Hela helgen har vart seg och jag känner inte att jag gjort nåt vettigt alls. Nästa helg jobbar man.
Fan, jag vill hitta på nåt kul nån jävla gång.

Vill börja träna också. Man får ju bidrag till sånt genom jobbet som jag aldrig utnyttjar. Träningskort, simkort, massage..varför gör man inget?? Skyller på att det är ont om tid och svårt med barnvakt, men så jäkla omöjligt är det inte. Känner att jag har myror i brallan. Uttråkad till max.
Har suttit och lekt med Isabelle hela helgen och inte gjort nåt för mig själv. Visst är det trevligt att leka med henne, och hon tröttnar aldrig på att dona med sina saker och älskar när jag sitter med och får smaka på hennes delikatesser, men man blir ju tokig av att sitta inne, bara hon och jag.
Vet inte vad jag ska ta mig till... jag känner bara panikkänslor nu. Varmt och jobbigt är allt.

I morrn tar vi nya tag.
Hoppas alla haft en bra alla hjärtans dag. Jag och Bellis fick en varsin ros från hennes farmor så helt bortglömd blev man inte :) 

Tuddilu!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Elin

Kommer snart hem och leker med dig, kanske om två veckor ;)

2010-02-15 09:54:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0