DIN

I torsdags åkte jag och Isan till Ljusdal. Hälsade på Helen/farmor/pappa på eftermiddan.
På fredagen lunchade vi med både mami och papi på Märtas. Där fanns en liten lekplats som Isabelle tyckte mycket om. Märkte att hon börjat med en ny sak nu. Hon höll på att åka rutschkana när det kom ett till barn och skulle leka. Då började hon säga DIN-DIN-DIN och skyndade sig upp och ner så ingen annan skulle hinna åka. Men hon menade förmodligen MIN. Men eftersom alla säger DIN till henne så tror hon att det heter så. Haha...vilken girig unge man har. Hoppas det går över snart :P
På kvällen hade vi fredagsmys bara.

I morse åkte jag från Ljusdal själv, direkt till jobbet. Kallt, snöigt och blåsigt är det idag.
Bellis ska vara kvar hos momme tills i morrn och i kväll ska jag åka över till Mr.T och äta kinamat och godisgruvegodis och kolla på film. Måste försöka göda det lilla livet. Han har ju gått och magrat ur. Kolla bilderna på F.B liksom. Haha vilka kindben!
Det ska iaf bli toppen! Annars känner man sig naken...exposed, rädd!

Ha en fortsatt trevlig lördag!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0