Feber

Idag hängde vi med S&B på promenad. Var lite slitigt att gå med barnvagn i denna skitsnö men det kändes skönt efteråt. Sen drack vi kaffe utan mjölk och spelade mario cart! :)

Sen hämtade vi T och åkte till söderrå. Kände att Isabelle var väldigt varm, åkte hemåt, tog en temp, 39,7!!
Shit, fick i na lite nyponsoppa och alvedon och sen somnade hon på mig i soffan. Har lagt henne i sängen nu. Jag tycker så synd om mitt lilla gryn. Man känner sig så hjälplös och så blir man superorolig. Hemsk hosta har hon också. Hostade sig i genom hela natten. Hoppas hon sover bättre i natt och att hon är bättre i morrn.

I morrnbitti ska jag till tandläkarn. Ska jag göra ett officiellt erkännande så har jag inte vart dit sen jag bodde i Ljusdal. Alltså över 3 år sen. Jag har inte haft råd och inte lust heller för den delen. Jag har verkligen inte råd nu heller, men man läre väl. Jag ber till gudarna att jag inte har nåt hål. Det är så vidrigt att borra. Men jag är en sån som får hål, så är det bara. Inte konstigt med tanke på mitt småätande. Återstår att se hur många.

Snart kommer Tommie med film och godis.
Februarimånad har vart en synd-månad, men i mars ska jag göra ett nytt försök med att vara chokladfri åtminstone.

Till veckan jobbar jag bara kvällar. 12-19. Då vet ni det. Tjingeling!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0