Fiskfan

Idag kom min farmor och pappa på besök. Väldigt passande att dom kom mitt i tvättiden så slapp jag bubba både en Bellis och en tvättkorg. Jag bjöd på lasagne, sen kaffe och kaka som farmor hade med sig. Tror det är första gången jag bjudit min farmor på mat. Skandal. Så ofta som jag är där och frossar. Var ju på tiden...
Fick även 2 alla<3daggodisaskar av farsgubben. Det var snällt :)

När dom åkte hem fick Isabelle sova middag, sen kom Bakon och Sandra på lite kaffe och kortspel. Jag sniffade skiten ur dom! :D Kul att vinna för en gångs skull...

Sen åkte vi och handlade. Har nu en hundralapp kvar att leva på till på fredag. Jippie. Not.
Efter ha stoppat in kylvarorna så gick vi ut och lekte lite i snön. Var riktigt skönt ute. Kastade snöbollar, sen gick vi in och värmde på maten farmor hade haft med. Nåt fiskaktigt. Bellis är inget större fiskfan tyvärr. Hoppas ingen läser det som en svordom nu då...ser lite roligt ut. Fiskfan. Hur som helst så blev det lördagsfrukt för henne sen. Hehe, lyxade till det med vindruvor. Inget godis än inte. Hon bryr sig inte om godis heller fast jag sitter och äter. Hon satt och matade mig med godis igår och gjorde inte ens ett försök att ta en själv. Det är nice. Hoppas ingen dum jäkel smyger åt na, då blir jag arg!

Shit vad min nätverkskabel är glapp. Rutan kommer fram hela tiden nu. Ansluten-inte ansluten, osv..
Ska banne mig skaffa trådlöst sen.

Nu ska me and T kolla vidare på final destination 4 som är den mest överdrivna filmen jag sett på länge.
Trevlig lördagkväll på er!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Sandra

Ja det var kul att du fick vinna =P

Jag läste fiskfan som en svordom först haha

2010-02-14 12:35:08
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0