HEEEEJ

Jag är så jäklarns sötsugen. Ovanligt. Not. Jag och Bellis gjorde lite kakor tidigare i kväll för att stilla suget. Tyvärr hade jag inget margarin så jag bytte ut det mot olja vilket blev ett totalt misslyckande. Kakorna smakar skit rent ut sagt. Tänk att jag offrade mitt sista ägg på det. Fuck.

Annars har man jobbat idag. Fem i morse utbrast Isabelle sitt vanliga HEEEEEEJ... sen somnade hon om som tur var.
Hoppas vi kan ta sovmorgon i morrn.

Family guy på tv:n. Jag måste erkänna att jag är så pass omogen så jag faktiskt tycker det är bra. Jag kan sitta och garva högt åt deras sjuka skämt. Allra helst åt min vän Stewie!

Jag läre lämna tillbaks den här datorn snart också. Jag ska inskaffa mig en sprillans har jag nu kommit fram till efter fått ett litet bidragserbjudande. Nån som har nåt bra förslag på en enkel laptop? Eller nån varning över nåt märke man absolut inte ska köpa nåt av?

Nä nu ska jag gå och leta reda på nån gammal, möglig pepparkaka i skafferiet.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Acer är inget bra märke. Däremot Asus är helt okey, de har tom två års garanti på sina datorer.

HP funkar helt okej dom med.... Lite tips sådär :)

2010-02-09 21:59:17
URL: http://lindapersson86.blogg.se/
Madde

Faaast Linda: Jag och Ante hade en bärbar Acer som fungerade klockrent fastän den tom hade några år på nacken. Och jag skulle inte köpa hp haha

2010-02-10 18:50:02
URL: http://cochise.blogg.se/
linda

Hehe jag har själv inte haft en acer men har hört lite dåliga saker om dom, men såklart, det måste finnas någon bra dator som dom gjort oxå:)



Förslagen jag gav kom faktiskt Fredrik oxå :P Han jobbar ju med datorer och dom säljer mest asus eftersom dom tycker den är bland de bästa. Fredrik tycker ju dock Mac är bäst då men dom fattar man ju knappt ngt av :)

2010-02-11 08:44:28
URL: http://lindapersson86.blogg.se/
Jonas

Asus är rent ut sagt skit, har haft 2 asus som jag andvände i jobbet och båda har pajjat inom 1 år efter inköp. har därefter köpt bärbara acer och de har fungerat felfritt =)

2010-02-11 23:00:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0