Heja Anna

Nu har mitt besök åkt i väg, och jag är nyduschad och redo för sängen.
Det har vart en bra kväll. Vi åt god mat sen massa annat gott, spelade M.I.G och kollade på melodifestivalen, där Anna Bergendahl gick direkt till globen och jag kan inte annat än att hålla med. Shit vad grym hon var.
Jag både hoppas och tror på att hon vinner hela skiten! Men säkert skickar vi nån kändare n00b med sämre låt.
Nä, heja Anna säger jag!

I morrn har vi absolut ingenting inbokat. Hatar sånt för jag vill verkligen ta vara på mina lediga dagar.
Hoppas vi kommer på nåt kul. Önskar man kände mer folk i närheten. Blir lite ensamt ibland. Lite emo på kvällskvisten. Snöar gör det också. I morrn vill jag ha fint och soligt väder så man kan ta en redigan promenad och gå bort nåt kilo som man samlat på sig i kväll.

God natt folket!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Sandra

Ja du får komma hit imorgon så kan du promenera med oss, för vi läre väl också gå bort allt smaskens vi åt idag =)

2010-02-27 22:31:19
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0