Illamående...

Sitter på jobbet och mår illa nu. Säg inte att jag ska få en släng av magsjukan...
Isabelle har vart lite halvdålig i helgen. Men det var inte längsen hon var så där och då blev då ingen annan drabbad..men dom sa att det gick magsjuka på dagis så...men jag inbillar mig att det är bara en barn-magsjuka som inte vuxna drabbas av. Men det återstår att se om det kommer en uppkastning eller inte. Det är en av dom värsta grejerna jag vet. Att spy! Men dåligt mår jag...
Men om jag skulle bli sjuk så får man inte lämna barnet på dagis eller hur är det? Så tycker jag det skulle vara. Tänk om man skulle bli helt däckad och inte ha nånstans att lämna Bellis? Vad skulle man göra då?

Isabelle har inte haft någon matlust alls dom senaste dagarna. Igår åt hon ingenting. Bara välling. Eller ja, tårta och saft gick ju i. Och jag sitter och funderar vad man ska laga till middag men jag blir äcklad av tanken. Får se hur det blir...

Trött är jag också. När ska man få sovmorgon då? Stumpan har fått för sig att vakna vid sju varje morgon, och inte har jag hjärta nog att ignorera den lilla skruttan när hon ligger och pussar på mig tills jag kliver upp :)

Krya på mig!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
jennica

om man är sjuk så får man lämna på dagis iaf i ljusdal! och det tror jag gäller inom all barnomsorg!

2010-02-01 16:08:10
Linda

Hua, magsjuka får vi väl hoppas att det inte är!:/ Krya på dig! Å ja, du bör få lämna isabelle på dagis om du är sjuk. Det är det många föräldrar som gjort när jag jobbat:)

2010-02-01 16:47:01
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0