Jobbigt va?

Jo nu kommer det synas på fejjan varje gång jag skriver ett inlägg. Höhö jobbigt va?

Herregud vilket temperament min lilla fröken har. Jag fick avbryta mitt i hennes "middagsbjudning" tyvärr, men det var faktiskt läggdags. Och jösses så flickan skrek. Blev lite lugnare när vi läste men sen skulle vi släcka lampan och då blev det ramaskri igen. Så efter massa hulkande och snorande så sover hon nu.
I morrn ska vi upp tidigt igen. Hoppas hon är gladare då. I morse var det ingen större hit heller. Vrångpära!
När jag kom och hämtade henne var hon glad iaf. Satt och skrev i frökens mötespapper då ingen såg :P

Annars har man bara jobbat idag. Lagade till fiskpinnar till middag med potatis och hollandiesås. Till och med Isabelle åt ganska bra. Sen fick hon klappgröt till efterrätt som jag fick med mig från jobbet. Det är som mannagrynsgröt ihopvispat med lingon. Det gillar vi skarpt.

Nu ska jag se på familjen annorlunda och bli sugen på att skaffa 180 ungar =)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0