Kakmonster

Fan va kallt det är här inne. Verkar vara kasst tätat i vardagsrummet.
Men snart ska man krypa till kojs. Det ser jag fram emot.

Var till söderrå efter jobbet idag. Där fick man tårta och goda kakor eftersom Chrille fyller 18 idag. Isabelle var där moffla i sig också. Hon kan känna av att det finns kakor i närheten på flera mils avstånd. Enormt kakmonster!

Läste den nya boken för henne i kväll. Men det var på gränsen att jag ens skulle få röra boken. Nä, hon la sig till rätta och skulle läsa själv. DIN sa hon. Haha... sen babblade hon på sitt språk och bläddrade. Sötnöt.

I morrn har jag tvättid kl.12-15 och där i mitten 13.45 ska vi på BVC. Fullt upp alltså.
Så om nån är sugen på kaffe mitt på dagen finns vi till förfogande. Hittills har jag haft tur med välplanerade besök precis när jag ska tvätta. Jobbigast nu på vintern och då det är så bajskallt, att behöva klä på Isabelle bara för att gå en kort bit till tvättstugan en snabbis, sen hem och klä av, vänta 45 min och samma visa igen. Trökigt värre.
Får se hur det går i morrn, annars hittar vi väl på nåt annat emellan tvättarna :)
Ska bli kul att se hur mycket Bellis växt på ett halvår. Men det blir spruta också. Hoppas hon inte blir dålig.

Har suttit och kollat på OS nu och jag fick se att vi fick ett OS-guld LIVE! Mycket roligare då. Jag satt och var nervös hela vägen och bara väntade på att han skulle ramla eller nåt, men det höll hela vägen. Nice :D

Annars har man fått helg nu. Skönt som fan rent ut sagt!
God natt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0