Lodis

Ibland känner jag mig som en lodis. Ganska ofta när jag tänker efter.
På mitt jobb träffar jag inte särskilt många människor och därför spelar det ingen större roll hur jag ser ut heller.
Jag går omkring med mjukiskläder, osminkad och med skitigt hår som inte blivit klippt eller färgat på evigheter, och ser allmänt trist och lodig ut. Skittråkigt.
Jag skulle vilja ha nya, snygga kläder. Fina stövlar, målade naglar, vackert sminkad, feta blingbling-accesoarer, osv.
MEN GÖR NÅT ÅT DET DÅ QUINNA! Tycker ni då. Äääh... palla. Men man kan väl ha lite drömmar ibland.

Men tänk dom enstaka tillfällen jag ska ut och träffa folk och så, vad jävla snygg jag blir när jag väl piffar till mig. Bara för man är så ovan att se det. Så det finns iaf en positiv sak med det hela.

Men idag har jag stilat till mig och har JEANS. Att det är ett par gamla, stora, baggy-mamma-jeans behöver vi inte prata högt om...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
AManda

Inte alls självgod där eh....

2010-02-03 13:20:33
URL: http://amandaskog.blogg.se/
Enkan spänkan

Du är fin precis som du är tror jag!

2010-02-03 15:03:16
Sandra

Ja men visst är det väl härligt när man väl gör iording sig och man blir värsta snygg! Nästan det som är det roligaste när man ska ut på festligheter tycker jag. Kan ju inte alls vara lika kul om man alltid är sitt snyggaste ;)

2010-02-04 12:01:34
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0