Möte

Jag fick ingen vidare hjälp med datortipsen då alla säger olika. Äh vi får se. Det får bära eller brista.

Idag åkte vi lite pulka i söderrå, sen åkte jag till jobbet på möte. Pratade om ditten och datten och fick otroligt god smörgåstårta! Det ska bli schemaförändringar och det ska bli spännande att se vad bossen kommer fram till.
Kunde tyvärr inte ge några större önskemål då Tommie ska ändra sitt schema också och allt hänger ju på hur hans ser ut, med tanke på dagistider och sånt...krångligt det ska vara. Jag hoppas på mycket dagtid iaf.

Tänk vad sugen jag var på att gå ut i kväll. Men nä, får ta det en annan gång. Men nu har det legat en flaska vin i hyllan och tittat på mig i flera månader. Men jag vet att jag aldrig har roligt när jag går ut i Hudik. Känner ju inte en käft nu förtiden.

Vad gör man i morrn? Tänk om man hade pengar. Va kul det skulle vara. Då kunde man köpt sig ett plagg eller två.
Köpte ett par svarta mjukisar åt Bellis här om dagen. Till henne kan jag inte låta bli.

Nu ska jag kika vidare på solsidan. Det är sköj =)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Sandra

Men du känner väl dom du går ut med iaf? Du får väl umgås med dom på krogen då, om du inte träffar någon annan. =)

2010-02-13 02:10:44
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0