Musik

Sitter och lyssnar på musik nu. Är ensam så jag kan poppa högt! Läser samtidigt låttexterna. Jag är ju en sån som lyssnar på meningslös bubbelpop som inte har några som helst budskap med låten. Men det är intressant att se vad som döljer sig bakom låtarna om man lyssnar riktigt noga. Som jag aldrig gör.
T.ex. Hero of war har nog många lagt märke till. Inte jag, förrns nyligen. Men den texten gillar jag skarpt. Blir nästan tårögd.

Sen har jag börjat lyssna mer och mer på HOFFMEASTRO. Fan va nice dom är! Men ganska sjuka texter har jag märkt nu :P
Och checka in detta!

Hoffmaestro & Chraa Köp biljetter till Hoffmaestro & Chraa!
Den 27 mars smäller det på Annexet i Stockholm. Hoffmaestro & Chraa kommer att ställa till med sin största show någonsin för att fira releasen av den nya skivan " Skank-a-tronic-punkadelica". En liveupplevelse utöver det vanliga utlovas, den som inte är där är rektang...ulär. Köp biljett här
http://www.ticnet.se/html/evinfo.htmI?CNTX=2730872&l=SE&C=







350 spänn.Är sugen på att se fram emot nåt och vad skulle vara bättre än en helg i sthlm med Ellie and friends?
Nån som är på? Annars ska jag banne mig åka till estockholmo iaf. Nåt tag. Snart :)
Och i sommar så vill jag på skansen med Bellis! Och furuvik. Det måste väl bli uppskattat av en då 2-åring. Shit, vad stor hon blir. Saknar henne massor nu. Vi gick runt lillfjärn och tittade på "kackorna" (ankorna) idag. Hon verkar trivas bra i nya vagnen. Satt och myste bara :) Inte den ultimata vintervagnen kanske, men den funkar.
Lämnade in min stackars luvlösa jacka idag också och dom skulle fixa dragkedjan. Gött!
Jobbar 8-16 i morrn. Möte fredag. Sen helg. Vi blir nog hemma i Hudik konstigt nog. Skulle vilja åka på buspalatset eller nåt annat kul.

Sitter och lyssnar på 500 miles nu. Blir så glad, och lite partysugen när jag hör den. Coverbandens bästa vän :)
Nä nu ska jag sluta babbla. God kväll!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Elin

Feeeett! Jag är på på pååååå!

2010-02-11 09:11:22
Madde

Ja Hoffmaestro kanske inte lät så lockande men absolut skansen och furuvik! :D

2010-02-11 14:39:35
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0