Myror i brallan

Jag har konstant myror i brallan. Vad är detta? Vad beror det på? I natt kunde jag inte ens sova. Det bara kröp och kröp och det känns som jag skulle kunna springa ett maraton. Det blev inte bättre av att Isabelle hostade sig i genom natten och låg och ålade sig hit och dit och man fick ett litet ben i ögat, osv.
Det är ju så frustrerande när man ligger och inte kan sova. Fullmåne var det i söndags, så den är väl fortfarande ganska rund så det kanske är det? Äh, jobbigt är det iaf.
Och nu skriver jag hetsigt som fan och jag vill bara uuuuuut!!!!!!!!!!
Satt och skrev en recension förut också. Tror ni den försvann? Japp. Så nu skrev jag samma sak en gång till. Så jävla tråkigt. Fyfan va jobbigt allt var nu. Om en timme får man åka hem iaf. Först dagis. Sen ska vi laga till blodpudding med lingonsylt och keso =)
Sen blir man ledig torsd-fred. Tar oss en svängom till Ljusdal då. Kanske Bellis stannar med momme i helgen när jag jobbar. Får se. Får höra med fadern. Jaja nu ska jag hoppa omkring lite så jag får ut min energi nånstans.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Emilie

Jag har oxå haft svårt att sova och där sa du nått, det kanske är fullmånen som man ska skylla på!

2010-02-17 16:31:30
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/
Linda

Ja men dåsåå, perfekt! Då ses vi den 6:e!:D Kul!! Hoppas Madde är ledig då också så vi kan träffas allihopa och göra nåt lajbans!

2010-02-17 17:43:33
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Madde

Ja men då tar jag mig helt enkelt tid, vill inte missa en gång till :) Kanske kan köra en sista middag på kolsvedjavägen?

2010-02-18 18:16:57
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0