Ok snön...

Ok snön. Vi vet att du finns. Nu räcker det. Okej?

Idag har man jobbelijobbat. Gick fort och bra idag. Nu har man helg.
Imorrn ska vi ta oss en sväng till faster Elin som fyller år, sen drar vi till Ljusdal.

Kalas för pappa som fyller 50 på lördag. Vet fortfarande inte vad jag ska köpa. Med min ekonomi blir det inget överdrivet. Tanken som räknas...bah.
Fick ett presentförslag på fejjan av Jenny. Presentkort på Spa. Hehe...den dagen min pappa sätter sin fot på ett spa...ja den dagen har helvetet frusit till is..eller nåt. Kan ni tänka er min pappa ligga och få massage?
En pappa över huvudtaget. Min skulle då inte ha ro i kroppen att ligga still en sekund.
Om jag kunde skulle jag ge honom ett liv. Han sjunker bara längre och längre ner. Botten is nådd.

Nu ska jag läsa klart sista kapitlet i den braiga boken jag läser.
Tjingeling!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Du kan väl köpa en fin ram och rama in en bild på dig och isabelle! Då får han nåt fint som han har användning av länge:)

2010-02-05 07:57:33
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0