Otur

Sitter med min vackra laptop i knät nu. Åh så skönt det känns. Nu är det bara en rauter(?) som behövs. Nätverkskabeln är ju lagomt glapp också...men det får bli nästa månad.

Igår hade Isabelle en riktig otursdag. Det började tidigt på morgonen, vid halvsex ungefär då hon trillade ur sängen. Hon sover ju med mig och jag har ställt spjälsängen alldeles bredvid ena sängsidan så hon inte ska ramla ur, och bullat upp med täcke ner mot fotändan, men på nåt vis har hon ändå ålat sig ner mot fotändan och dunsat ner. Stackars bäs! Sen mitt på dagen så flög hon från en stol i köket, gjorde en piruett i luften och rätt på huvudet så hon har ett fult märke där. Hon verkar inte mått sämre för dom incidenterna, förutom att hon var klantig resten av dagen också genom att snubbla på allt som kom i hennes väg. Och det fortsatte i morse då hon ramla in i toastolen, + att hon skulle sätta sig på pottan men satte sig bredvid. Hmm, lite yr i bollen, men tror inte det beror på alla olyckor. Hon är väl lik sin far antar jag. Klantarslet nr. 1.

Nu har jag städat litegrann och förberett middagen lite. Kristoffer och Sandra kommer förbi sen. Trevligt att få sällskap vid matbordet! Ska snart åka och hämta Bellis i söderrå. Hade velat följt med syskonen Jonsson ut på galej men det går ju inte för sig när man är utan barnvakt. Men det blir nog en skön kväll ändå!

Nä nu ska jag sätta fart! Tjo hej!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0