PUPPA

Vad är det för fel på mig? Ibland blir jag bara så jävla stressad över ingenting.
Idag har jag hållt på och tvättat. Tog en promenad där imellan så Bellis fick sussa i vagnen. SKITSKÖNT var det!
Mer tvätt. Sen bvc. Där hittade Isabelle en docka utan byxor, sen pekade hon mellan benen på dockan och ropade PUPPA PUPPAAA så det hördes ända till Kina. Tror hon menade nåt annat, för inte är det då jag som lärt na då jag fortfarande inte vet vad jag ska kalla "it". Hon verkar dock redan veta.

Längd: 82,5
Vikt: 10,740
Huvudomfång: 48

Längd och huvud var på exakta medellinjen, men viktkurvan hade trillat neråt. 1 kg på ett halvår är lite sådär. Vi ska dit om 3 mån igen och kolla så det inte blir värre. Måste få lillskruttan att äta lite mer. Men det kan vara omöjligt ibland. Och kutar omkring gör hon ju konstant så.
Sen blev det läkarundersökning. Han klämde och drog här och där så tösen blev förbannad. Sen fick hon en spruta. Men det gick bra. Om 10 dar kunde det komma biverkningar som feber och utslag.

Sen hem och plocka ur tvätten. Lämnade tvätten i tvättstugan och där är den fortfarande. Åkte till Sandra&Bakon och fick kaffe och spela mario. Sen söderrå och fika en massa med oerhört mycket folk.
Förutom fika så har jag ätit en klick ärtsoppa idag. Kanske därför jag mår så konstigt. Jag bara skakar och är helt vimsig. Var på maxi och stresshandlade. Det går inte att handla samtidigt som Tommie. Helt upp i varv, glömde hälften.

Min farmor ringde också. Och nu undrar jag VEM som har skvallrat om att jag "skriver dagbok på datan", som hon så fint uttryckte sig. SÅ ska man ICKE göra. Inte så alla ser. När nån säger åt mig vad jag får och inte får göra blir jag så förbannad. Och då gör jag bara tvärtom så i fortsättningen får det bli 10 inlägg/dag.

Jag mår illa. Jag vill gråta. Ge mig lugnande nån? Äter macka och te nu. Hoppas det lugnar ner mig. Orka må så här. I morrn blire stan med mamma.

Pallar inge mer nu. Godnatt!
P.s. beställde dator idag.
Hej!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0