Solsidan

Solsidan är så jävla klockrent. Jag sitter och garvar högt för mig själv.

Annars har man vart ute på stan idag. Käkade lunch på skutan med mamma, köpte sen ett par jeans för 150 spänn. Dom såg lite white-trash ut med lite väl slitna partier, men va fan gör man när man är en fattiglapp?

Och idag fick jag min dator!!! Beställde igår. Grymt! Den är så vacker. Inbyggd webcam också, så jag och Bellis har suttit och tittat och pratat med Amanda i kväll. Jo det fanns ljud med också. Helt bananas för en sån som mig.

I morrn har jag en liten middagsbjudning! Kan ju bli trevligt =)
Trevlig helg!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0