Swedbank

Idag begav vi oss ut på den kalla staden, jag och Isabelle. Gick först på banken och satte in pengar. Som vanligt satt det en surklut där och klagade på att jag tillhörde swedbank. Fattar inte varför inte swedbank finns i Hudik? Nä, det är "Hudiksvalls sparbank", och det är SKILLNAD. Jäkla viktigpettrar. P.ga. det kan inte jag se Isabelles konto på MITT konto, bara för jag inte tillhör dom. Men Tommie ser han. Skumma grejer.
Isabelle hittade ett legobord när vi var där och vårt ärende gick ju fort så när man skulle gå igen blev ju hon pissed off för hon inte lekt klart. Skrik och grin!
Sen gick vi en snabbrunda på stan, men hon hatar att sitta i vagnen medan jag försöker slänga ett öga nåt plagg.. Fanns ju jättebilliga skor också som jag tyvärr inte hann titta så noga på. Men på fredag ska vi ta stan med mamma och då har ju löningen kommit också. En skitsumma som vanligt.
Men vi köpte oss en ny bok som vi kan läsa på kvällen innan läggdags iaf. EFTER vi köpt boken såg jag att bokrean startar imorrn. Jävligt moget! Men men...så kan det gå!

På vägen upp till dagis hann ju stumpan somna till...men det gick bra att lämna ändå. Igår blev det ett missförstånd med hämtningen. Jag åkte och hämta och så hade Tommie sagt till sin mor att hämta också. Tänk att karln inte kan höra vad man säger när han kör sin jäkla lastbil.

Är man just nå sugen på att åka utomlands då? Bort från denna kräksnö och kräkkyla! Bort till sol och värme. All inclusive och bamseklubb och hela köret. Ge mig!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0