Besiktning -FAILED

20 minus när jag tittade på termometern i morse. Jag var helt säker på att bilen inte skulle starta. Men tänk att det gjorde den. Så jag och Bellie tog oss till besiktningen! Och där var det en QUINNA som tog emot oss.
Typiskt. Alla vet väl att brudar är mer noggranna än det manliga könet. Hur som helst hittade hon 7 saker att anmärka på. Hade väl inte förväntat mig annat heller. Förhoppningsvis är det några saker man kan göra själv.
Det var ju bromsar som låg på nåt däck, nåt mer bromsproblem, glapp styrled, och co-halt och nån annan halt för för hög. Det kom inte alls oväntat, så som det stinker i denna bil. En månad på oss. Måtte det inte bli för dyrt.

Sen åkte vi till söderrå, mötte upp med Tommie där. Sen åkte jag på jobbet och här ska jag sitta till sjusnåret.
T blev ledig i morrn som tur var så då slapp vi bråka med barnvakt. Dagis är ju stängt. Så gumman sover med pappsen i natt igen. I kväll ska jag banne mig inte kolla på nån sorglig film och tycka synd om mig själv.

Igår var förresten Jennie, Johan och Lucas och hälsade på. Riktigt trevligt! Och så kollade vi på bilder, så kom det upp en bild på Lucas. Vem är det? frågade jag Isabelle. -De e duuu, sa hon medan hon pekade på Lucas. Haha, ibland får hon till så klockrena kommentarer. Hon kan även säga rulle och bulle, med hela tungan utanför munnen :D


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0