Tv-bänken is here

Idag började vi med att åka på apoteket. Köpte mildison och miniderm till Isabelle som fortfarande har torra, röda, kliande fläckar på kroppen. Bvc rekomenderade samma sak igen fast jag säger att det inte hjälps...
Ska dit om drygt en månad och om det inte hjälpts då får dom fan ta till nåt mer drastiskt. Hon har det så jobbigt på kvällar och nätter då hon ligger och kliar, allra helst på armbågarna så det blir sår. Usch! Och så har det vart huuur länge som helst!

Sen åkte vi och handlade på maxi med Jennie. Och jag stör mig på allt folk som ställer sig på familjeparkeringarna då dom inte ens har några barn med! Dom borde böta dom jävlarna!
Shoppade järnet där inne, hem och stoppa i kyl/frys, sen åkte vi hem till Jennie.
Där blev det lite fika och barna lekte så fint. Förutom att Isabelle är så girig då det gäller leksaker och tog Lucas grejer titt som tätt. Fick med oss tv-bänken hem också som snälla Jennie och Johan skänkte till oss! TACK!
Passade jättebra här tycker jag. Tyvärr är den ju ganska låg så en viss dam är där och pillar med jämna mellanrum. Tv-rutan har blivit jättekladdig. Suck...

Och i kväll har vi haft fredagsmys med let´s dance. Jag har nog Mattias som min favorit. Han är ju så het! Men han har fortfarande sin fula flickvän... skumt.

I morrn åker jag till Ljusdal för att roa mig :) Och prinsessan ska vara med far sin.
Trevlig helg!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0