Sorgligt

Usch vad jag kände mig ensam igår. Även fast Isabelle sover på kvällarna så vet jag ju att hon ligger i sängen och jag kan gå och lägga mig med henne när som helst. Men igår var det jobbigt.
Det som inte gjorde saken bättre var att jag kollade på åter till cold mountain. Den var ju sååå sorglig! Och min favorit Jude Law var sååå vacker (utan skägg förstås). Så då satt man där och snyftade igårkväll.
Hade svårt att somna också... så det var väldans jobbigt att kliva upp i morse. Alldeles själv och ingen liten prinsessa som låg och log åt mig. 

Lämnade garagenycklarna i morse också. Nu snöar det. Fuck.
Efter jobbet ska jag träffa min Bellis! Längtar!
Ska nog ta mig en kopp kaffe nu. Hajj!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0