Kass skrapa

Åkte till söderrå efter jobbet igår så jag kunde få en dos av Bellis innan jag åkte hem. Väl hemma tog jag hand om lite disk, duschade lite extralänge, kika tv och sussa.

Iskallt i morse. Men jag har börjat lägga på en filt över framrutan så jag ska slippa skrapa, men då hade den såklart glidit ner och man fick skrapa som fan. Usel skrapa har jag också.
Och ingen som helst värme kommer i den där bilen. Värmeprylen är paj. Och hur kul är det att sitta i en iskall bil hela vägen till Iggesund? Inte kul alls faktiskt! Så det var en usel start på dagen.

På jobbet är det lugna pucks. Slutar om 2 timmar. Då ska jag hämta Bellis, sen ska vi hem och leka järnet!
I morrn får hon äntligen komma på dagis några timmar. Enda dan den här veckan. Kanske mormor skulle hämta.
Och efter i morrn blir man ledig några dar. Då måste vi hitta på nåt. Hälsa på folk, snylta kaffe och sånt.




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
sandra

Klart vi ska ta oss en kaffe. Är bara å ringa det när du har lust!

2010-01-06 15:25:08
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/
Madde

Du vi måste ta och fixa lite på din blogg...råkade ta bort sidan där dina bilder ligger så vi får ladda upp dem igen nån dag för nu syns ju ingenting :P

2010-01-06 15:36:45
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0