Nachos

Åkte till Ljusdal idag trots jobbigt snöfall. Tog en fika med Linda och Emilie. Eller snarare lunch. Nachos. Yumm!
Roligt att sitta och snacka lite skit och det hoppas jag mer på i morrnkväll då vi kanske ska ha en spelkväll.

Har fått god lax här av mamma nu. Isabelle har vart arg hela dagen. Skitjobbigt. Vet inte vad det är för fel.

Annars har jag väl inget kul att säga. Kom upp i 9 kommentarer nu. Skojigt =)
Snippa är ju ett bra alternativ. Jag får gå omkring och provsäga orden mycket så kanske man vänjer sig.
Snippa snippa snippa...eller puppa puppa puppa...eller TUPPA som jag hört nån säga...

Aja...Annars vill jag skänka en tanke till stackars Tommie som aldrig verkar komma hem från sthlm.
Och så vill jag dissa Länna. Ett värdelöst ställe med värdelöst folk som inte kan nånting.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0