Sjuk?

Isabelle har vart skum i natt. Hon satte sig upp och började sjunga vid fyrasnåret. Huvud-axlar-knä och tå tror jag det var. Kände på pannan och hon var stekhet. Jahopp feber då. Ringde dagis och jobb i morse medan hon fortfarande sov. Tog en temp när hon vaknade. INGEN FEBER! Åh va onödigt och dumt det känns. Så idag har vi suttit inne och haft tråkigt hela dagen. Och dom på dagis sa att dom ska var feberfri en dag innan dom kan komma tillbaka så nu kan jag ju inte ringa och säga att det var falskalarm så vi blir hemma i morrn med. Hon är ju trots allt helt plötsligt väldigt snorig. Näsan rinner konstant så helt hundra är hon ju inte. Ska passa på att ta svinsprutedos nr. 2 nån dag också. Men då får man inte vara förkyld eller?

Jaja, sen ska jag göra kyckling och nudlar och grönsaker. Den mixen har jag aldrig gjort förr så det är på tiden =)
Nu ska jag gå och brygga lite kaffe för S&B är på G.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Klart du kan lämna på dagis imorn om hon är piggare! Om hon bara hade feber på natten/tidig morgon och inget på hela dagen idag så är det ju en feberfri dag :) Jag skulle ha godkänt det iaf :) Hoppas hon piggnar på sig!

2010-01-19 20:40:36
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0