TEMLA

Efter jobbet åkte jag direkt hem eftersom mamma o Amanda hämtat stumpan från dagis.
Dom hade fixat kyckling, klyftpotatis och tzatziki. Vilken lyx att komma hem till nåt sånt!
Och så blev det semla till efterrätt! Yummie!
Mamma hade som jag förutspått strykit alla mina gardiner, satt upp nya, tagit med en vardagrumsmatta..
Är man lite bortskämd? Neeeeej då!
Tänk vad mycket gardiner och en matta kan göra. Känns riktigt mysigt här nu.
Och i morrn ska vi åka och hämta tv-bänken! Och efter det är lägenheten nääästan fulländad.
Bara tapetseringen kvar. Blir väl till hösten bara för att jävlas.

Jag läste i HT att radiotjänst är ute och letar folk som inte betalar tv-licens. Man ligger risigt till.
Jag köpte ju nyss en tv så det vet dom ju. Jävlar om nån kommer och plingar på dörren nu. Då skulle jag bli arg.
Jag har fan inte råd. Så enkelt är det. Dom har höjt hyran dessutom så nu betalar jag 5800 spänn/mån.
Det är ju jävligt fint.

Och Tommie har gått och köpt en ny bil! Det lutar mot att jag ska ha V70´n då och det har jag egentligen absolut INTE råd med.

Hjälp mä.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Sandra

Fy vad gott med Semla!! Är jag just nå sugen!

Ja fy fan för HB! Vad bra det är med hyresrättsföreningen eller vad det heter :P

2010-01-14 21:47:23
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/
Madde

Blåneka om de kommer och knackar på dörren, de har ändå ingen rätt att komma in. Bara att säga att du köpte tv:n till nån annan eller sålde den igen :P

2010-01-16 12:31:55
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0