Tråkigt slut

Igår skulle man så stort gå ut på krogen. Letade reda på en vinare och åkte till Lindh. Dit kom även Engberg och Hedberg. Vi satt och spelade massa roliga spel tills vi begav oss ut i den kalla natten.
Gick in på stadt, fri entré och allt. Det märktes ganska tydligt varför det var gratis. Det var ett antal stackare där som man kunde räkna på en hand, så vi skyndade utåt. Gick mot järnvägs. Frågade hur mycket det kostade.
100 jävla spänn. Klockan var halvett och det var inte värt det så vi åkte hem. Synd att det inte finns flera möjligheter i Ljusdal. Ganska misslyckat slut på kvällen. Skitkul innan dock. Och ordet LOL är väl ett ord. Nästan iaf? :P

Elin har vart på bröllop idag. Jag är såå avis. Kan ingen jag känner gifta sig och ha öppen bar och allt? Kom igen :)

Idag har man inte gjort många knop. Är kvar hos mamma. T kom hit och hälsade på. Käkat god mat och chillat.
Över 20 minus här nu. Inge sugen på att gå ut direkt. Nä, nu väntar sängen.
I morrn åker vi hem och Isabelle ska sova hos pappsen.

Ha de gött!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Jaså du är kvar i Ljusdal? Kom och hämta tallrikarna inna du åker hem imorn om du vill :)

2010-01-03 01:13:11
URL: http://cochise.blogg.se/
Emilie

Haha ja du någon gång ska det bli en nyårssupé för massor med folk, men om det inkluderar mr right återstår att se! =) Jag har haft ett företag, men jag avslutade det när jag stack till frankrike. Är lite sugen på att starta igen. får se. och jag är ganska så säker på att LOL inte räknas som ett ord. =D

2010-01-06 11:02:08
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0