Dragracing

Igår var det fredag. Efter jobbet åkte jag och Elin mot de djupa skogarna. Vi stannade i Holänna och tog ett dopp. Eller rättare sagt JAG. Elin var nyduschad och hade nyrakade ben och då kunde man inte bada sörrni! Kanske håren växer fortare när dom blir blöta? Efter allt för många bromsattacker så åkte vi till min farmor och fick lite grillat. Träffade på en fet mus också. EUH! Sen åkte vi ner på köpingen, köpte jordgubbar, åkte i väg och käkade jordgubbarna, sen spenderade vi mestadels av kvällen med att göra livet så jobbigt som möjligt för Amanda.

Idag har jag ett fetingpass. Har vart i Föne och kollat på dragracing så där försvann några timmar. Sen beställde vi kinamat. Gött! Ska sussa på jobbet i natt och går hem i morrnbitti. I morrn kommer min sötpära också ÄNTLIGEN! Hoppas på fiiiinväder!

Gud vilka vallningar jag får nu. Klimakteriet here I come!
Hoppas alla har en trevlig helg!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
E

Ville kanske inte förstöra feelingen. Engmans i morrn Malle, ENGMANZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

2010-07-10 21:23:47
M

Mja, mjo, mji... får si.

2010-07-10 22:03:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0