Duktig

Igår satt jag och skrev ett fett inlägg som försvann. Hoppas på bättre lycka idag.

I söndags var vi till Lillhaga och grillade. Fy fan va god mat och fy fan va trevligt sällskap. Sen var vi på järnvägs. Blev ganska trött som vanligt, men jag höll ut till nästan klockan var två. Duktig!


Bjallzor & Ellzor in action



Jobbade igår och jobbat hela dagen idag. Efter jöbbe så cyklade jag en mil på träningscykeln. Duktig igen!
I morrn ska jag åka hem till Hudik och äntligen få träffa min sötepaj! Saknar henne såå mycket!
Och i morrn ska jag banne mig hämta min soffa. Dom hade ju stängt i lördags dom mupparna.

I helgen vankas det jobb igen.
Nu är det film, dusch och sussalull som gäller.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0