Effektiv

Idag har jag haft fullt upp.
Fick sovmorgon till halvnio dock (det var inte igår), tog det lugnt på förmiddagen. Sen lämnade jag Bellis till sin papps och jag åkte hem och bakade! Det blev en kramforskaka, nougatkakor och kolakakor. Så jävla gut! Hoppas det räcker till alla i morrn nu då. När jag ändå var i farten så gjorde jag hemgjorda köttbullar och biffar, så nu har man lite färdig mat i frysen!
Mitt i allt bakande har jag även hunnit med att tvätta och städa. Tänkte byta gardiner i vardagsrummet, men jag avvaktar nog. Pallar inte mer idag. Känner mig nöjd med mig själv idag :)

Nu har jag monterat ihop dockvagnen. Hade ju först slagit in den, men det är ju bättre om den är redo att lekas med direkt i morrnbitti. Så nu står den i Isabelles rum med några till paket. Hon kommer nog vara en glad bäs i morrn!

2 år sen stod jag och spelade kubb. Haha, vilken syn. Fast tror vi åkte hemåt vid den här tiden. Åh, jag minns det som igår! Smärtan har jag förträngt...nästan...

I morrn på förmiddagen kommer mamma&CO. Pappa och farmor kommer nog senare på eftermiddagen. Resten vettetusan :) Blir nog fullt upp hela dagen. 2 tårtor får så lov att räcka. Ska bli kul :)

Isabelle har inte sovit nån middag idag så hon slocknade i bilen på väg hem, halvsov när jag bar in henne, blundade vid tandborstningen, sen var det bara att hoppa i säng.

Nä, nu ska jag chilla lite.
Ses i morrn ;)





Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0