Februs

Idag blev det jobbsi hela dagen. I morrn blir det jobbsi hela dagen. På torsdag är det sista jobbdagen här i Ljusdal. Lite tråkigt faktiskt.

Isabelle, min älskade fis har feber. Hon har vart brännande het hela dagen. Stackars liten. Och varmt är det i vårt rum. Inte alls bra. Känns inge kul att jobba när hon är så där.

Oerhört vackra dagar har vi. Varmt och soligt. Igårkväll var det spöregn och åska, men inte gör det nåt om det kommer en skur nån kväll då och då. Men det känns som dom soliga dagarna snart är över. Det brukar vara ett antal och dom är nog snart förbrukade. Lagomt till min semester v. 30-31 så kommer det förmodligen bara bli skitväder. Det blev nästan 2½ veckas semester. Det känns underbart kan jag lova. Får se vad man hittar på för nåt då...

Nä, jag ska nog krypa till kojs snart. Kläm!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0