Feeling hot hot hot...

Men dra arslet över ögat vad jävla varmt det är idag. Jag håller på och smälter bort. Och nej, jag klagar inte... inte alls...

Isabelle vaknade 6 och var på ett surt humör. Borde sovit längre. Klockan nio åkte vi till Maln. Där var det tydligen en fotbollsturnering. Jag som tänkte få lite lugn och ro. Phö! Isa-fisa var sur även där så det blev en kort visit.
Åkte hem och gjorde lunch sen somnade hon på balkongen i vagnen. Sen kom mamma och Tony och fikade lite.
Sen har dagen bara flutit på...Var i söderrå. Där höll stumpan på med vattenslangen. Oerhört fokuserad på sin gräs-soppa.

Efter en kall dusch för oss båda så somnade fröken ovaggat och jag äter kalla blåbär och dricker kall loka nu. Inget godis här inte. Nu får det fan vara nog. Man rullar ju fram snart. Kikar på guldkompassen och önskar att jag hade en fläkt. Eller jag har ju en fläkt, men är knappast kapabel till att sätta upp den.

I morrn åker jag till Ljusdal ensam. Grillning och järnvägs på kvällen. Kommer säkert bli sköj! Men man får ta det lilla lugna eftersom jobbet väntar på måndag. Kommer som vanligt ha blandade känslor över att lämna Bellis här, men det blir nog kul att få bråka lite med pappsen med.

Trevlig kväll!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Åh ja hade vela följt med till maln! Har gått runt här hemma och haft tråkigt hela dagen. Säg gärna till nästa gång :)

2010-07-03 20:56:29
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0