Hagga...

Kvällen igår blev riktigt trevlig. Men det kan ju inte bli annat när man är med Engberg! Vi satt först här hos mig. Tog nån cider på balkongen, sen knatade vi ner på stan. Fullt på alla uteserveringar, men på kina hittade vi ett bord. Åt gött och drack någorlunda gött (fel märke på cidern).

Idag har jag stått i. Har vart på stan och handlat lite. Städat här hemma. Tvättat. Och fy satan vilken otrevlig hagga jag mötte i tvättstugan. Jag fick då inte börja tvätta förrän hennes tvättid var slut (jag var där en halvtimme innan). Trots att hon var färdig med sina maskiner. Jävla kärring!!

Sen har man vikt tvätt, lagat mat, diskat och allt sånt där. Saken är den att det blir så otroligt mycket jobbigare när man går och svettas som en gris som jag gör såna här dagar. Men men nu är det gjort.

Har packat lite inför morgondagen. Är ju så svårt att veta vad det blir för väder... Vi blir ju bara där en natt så vi bör klara oss. I morrnbitti ska jag göra lite mackor, så ska vi stanna efter vägen och fika lite. Antar att det blir några stopp om man har otåliga barn i baksätet. Stumpan var uppe länge i kväll så hon är förhoppningsvis trött i bilen i morrn.

Jag är trötter nu, och antagligen får jag köra en bit i morrn också eftersom Tommie pajat knät i en brännbollsturnering. Så typiskt honom. Hoppas han orkar gå i parken när vi kommer fram bara...
Welliwell. Ha det bra!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0