Kolmårdspics

 


Vill ni se mer av dessa brudar och andra bilder från kolmården, och även blåbärsplockning och sånt så kolla min bilddagbok. Orkar inte lägga in här också :)

En kort update

Har vart i Ljusdal en sväng. Firade farfar igår. Idag har jag legat och solat. Bäst att passa på när solen behagar att dyka upp. Var även på Albins och köpte presenter till Isabelle. Det blev en dockvagn, en liten bil, en leksakskamera och Bambi-cd med bok + att jag köpt en grej man kan hänga på väggen och rita och klistra på.
Så den som tänkt köpa nåt; köp inte det! :)

I morrn ska jag baka lite godsaker. Den som vill smaka kan komma förbi på fredag för då är det kalas :)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0